مسوولان پاسخ اعتماد به صنعت را گرفتند، پیكان وانت گواهی تایید استاندارد دریافت كرد
نوشته شده توسط : sadis

' غلامرضا صادقیان ' روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: بر اساس نامه شماره 103648 بیست و سوم اسفند ماه جاری سازمان ملی استاندارد ایران، پیكان وانت باردو توانست استانداردهای 36 گانه اجباری وانت را دریافت و مجوز ادامه تولید را بگیرد.

وی گفت: با تلاش بخش های مهندسی محصول، كیفیت، ساپكو و مونتاژ شركت ایران خودرو، توانستیم با ارتقای سطح كیفی پیكان وانت باردو، مجوزهای لازم برای ادامه تولید در سال 91 را كسب كنیم.

وی اضافه كرد: با تلاش مهندسین شركت توانستیم در سال جهاد اقتصادی تولید خود را به رغم مشكلات پیش آمده افزایش و اعتماد دولت و مجلس مبنی بر ادامه تولید، پس از وقفه ایجاد شده را پاسخ دهیم.

صادقیان ابراز امیدواری كرد با اقداماتی كه در سال جدید بر روی پیكان وانت انجام می شود، این خودرو هم به لحاظ كیفیت و هم به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار گیرد.

پیشتر مقاومت پلیس در مقابل مصوبه هیات دولت مبنی بر ادامه تولید پیكان وانت و عدم شماره گذاری این خودرو موجب تعطیلی خط تولید ایران خودرو تبریز شده بود.

پس از رایزنی های دولت و كمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسوولین پلیس و سازمان ملی استاندارد، تولید این خودرو به شرط رعایت استانداردهای 36 گانه تا پایان سال تمدید شد.

از اواخر آذرماه امسال كه این تصمیم گرفته شد، شركت ایران خودرو تبریز توانسته استانداردهای مد نظر را دریافت و مجوز ادامه تولید را در سال 91 كسب كند.

پیكان وانت تنها پلت فورم تولیدی شركت ایران خودرو تبریز می باشد.

در حال حاضر یكهزار و 500 كارگر در سه نوبت كاری به صورت مستقیم و 15 هزار نفر در شركت های قطعه سازی به صورت غیر مستقیم با ایران خودرو تبریز مشغول به كار هستند.

پیكان وانت باردو تنها خودرو تولید داخل است كه 100 درصد قطعات آن در كشور تولید می شود.

7237/587





:: برچسب‌ها: اروپا , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: